Vinn en matkasse! Fylld med precis det du gillar.

Tänk att få 1000 kronor att handla mat för och själv välja exakt vad som hamnar i matkassen! Hos Coop Gotland lottar vi ut en matkasse i månaden fylld med dina favoriter. Enkelt att delta, kul att vinna och ännu roligare att fylla kassen själv!

Hur låter det att få 1000 kronor att handla mat för? Och att själv få plocka precis det du vill ha i matkassen? Då ska du vara med i vår tävling!

Coop Gotland tävlar ut en matkasse i månaden, där vinnaren får ett presentkort på 1000 kr. Presentkortet använder du till att fylla din matkasse med dina favoriter. Vardagsmiddagar, helgmys, gotländska godsaker, ekologiskt eller andra favoriter. Din matkasse, på ditt sätt.

Så deltar du

Det är busenkelt:

  • Klicka på länken här.

  • Svara på några snabba frågor och lämna dina kontaktuppgifter. Vi vill kunna nå dig om du vinner :)

  • Du är med i tävlingen.

Alla som deltar har chans att vinna, och vi drar en ny vinnare varje månad. Det betyder fler möjligheter att kamma hem matkassen!

Vill du vinna vår välfyllda matkasse? Tveka då inte att vara med i tävlingen!

Varför gör vi det här?

För att mat ska vara kul.
För att vardagen förtjänar lite extra guldkant.
Och för att vi på Coop Gotland vill skämma bort våra kunder lite extra.

Läs mer om tävlingen och delta här.

Lycka till!

Vår vinnare i maj av en välfyllt matkasse värd 1000:- blev Ola Eriksson. Stort GRATTIS!

Tidigare vinnare i vår tävling är:

April: Caroline Adelsköld

Mars: Simon Jakobsson

Februari: Petra Gottberg

Läs om fler rykten och rabalder

Coopdagen 23/5

Den 23 maj bjuder vi på Coop Gotland våra medlemmar på fri entré till Gotland Djur och Lek. Välkommen till en härlig familjedag fylld av djur, lek och roliga aktiviteter för både stora och små.

Årsredovisning 2025

Nu finns årsredovisningen för 2025 att läsa digitalt!

Visby Roma Hockey till Hockeyallsvenskan!

22 april 2026. Vilken kväll! Nu när vi har landat efter gårdagens match och lyckats samla tankarna nog för att sätta oss ner skriva det här, så finns det egentligen bara en sak att skriva: WOW!Ni gör det. Ni tar steget upp i Hockeyallsvenskan - och ni gör det med hjärta, kraft och en vilja som smittar av sig på hela ön och en bra bit längre än så.Som en av era huvudsponsorer är vi på Coop Gotland stolta på riktigt. Att få vara en del av er resa. Det här är mer än en vinst - det är resultatet av allt slit, laganda och den nivå ni hållit hela vägen. Ni levererar gång på gång. För publiken, för Gotland och för alla som följer er.Stort, stort grattis!